Συχνές Ερωτήσεις

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που δεχόμαστε στα γραφεία μας.

Υποστήριξη 24/7

Όλο το εργατικό δυναμικό της ΔΕΥΑ Αβδήρων προσπαθεί να είναι κοντά στους πολίτες του για κάθε πρόβλημα και ανάγκη που δημιουργείται στο δίκτυο ύδρευσης του δήμου.

Εξοικονόμηση νερού

Η σωστή χρήση του νερού εξοικονομεί ενέργεια και βοηθάει στο να παραδώσουμε ένα καλό περιβάλλον στα παιδιά μας.

Ποιότητα Νερού

Το νερό του Δήμου μας πληρεί όλες τις προδιαγραφές που καθορίζονται από την νομοθεσία ώστε να είναι πόσιμο. Αν δεν τις πληρεί θα πρέπει να υποστεί κατάλληλη επεξεργασία ώστε να καταστεί κατάλληλο.

Δήμος Αβδήρων

Η ΔΕΥΑ Αβδήρων προσπαθεί πάντα σε συνεργασία με το δήμο, να περατώνει τις εργασίες της σε όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο.

Πως θα δηλώσω μία βλάβη;

Για να δηλώσετε μια βλάβη μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2541352520 , ή να στείλετε ηλεκτρονικά το αίτημα σας μέσα από την φόρμα που υπάρχει στην σελίδα «Δήλωσε Βλάβη»

Πως θα ψαξω στον ιστοτοπο της ΔΕΥΑ Αβδηρων κατι που θελω;

1) Πάνω απο το κεντρικό μενού κάθε σελίδας, στα δεξιά, υπάρχει ένα πλαίσιο που γράφει «Αναζήτηση».

2) Πληκτρολογείτε μια λέξη κλειδί για το στοιχείο που θέλετε να βρείτε πληροφορίες και πατάτε enter.

3) Σας εμφανίζει μία λίστα με τις σελίδες του ιστοτόπου της ΔΕΥΑ Αβδήρων , όπου περιέχεται η λέξη κλειδί που πληκτρολογήσατε.

Τι χρειαζεται για να κανω ενα συμβολαιο υδρολυψίας;

Στη σελίδα «Νέα Σύνδεση»θα βρείτε αναλυτικά τα δικαιολογητικά καθώς και τι ενέργειες απαιτούνται για να πραγματοποιήσετε μία νέα σύνδεση.

Πού εξοφλείται ο Λογαριασμός Κατανάλωσης Νερού Ύδρευσης;

Η πληρωμή του λογαριασμού γίνεται στα ταμεία της Δ.Ε.Υ.Α, σε τράπεζες, στα ΕΛΤΑ με ταχυδρομική επιταγή ή σε εξουσιοδοτημένα πρατήρια για είσπραξη λογαριασμών υπέρ της Δ.Ε.Υ.Α.

Τι συμβαίνει όταν ένας λογαριασμός δεν εξοφληθεί εμπρόθεσμα;

Μετά τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής ο Λογαριασμός επιβαρύνεται με τις νόμιμες προσαυξήσεις. Αν δεν εξοφληθούν οι Λογαριασμοί δύο τετραμήνων, το υδρόμετρο αφαιρείται χωρίς ειδοποίηση. Φροντίστε να πληρώνετε το λογαριασμό σας στην καθορισμένη ημερομηνία, για να αποφύγετε την διακοπή νερού και τα σχετικά τέλη επανασύνδεσης.

Πως μπορώ να υπαxθώ στο Κοινωνικό Τιμολόγιο;

Η υπαγωγή στο Κοινωνικό Τιμολόγιο είναι εφικτή εφόσον συντρέχουν οι προυποθέσεις, προσκομιστούν τα δικαιολογητικά και υποβληθεί σχετικό αίτημα. Μπορείτε να δείτε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται στην σελίδα «Δικαιολογητικά»

Μερικές φορές το νερό είναι θολό. Πότε πρέπει να ανησυχούμε και τι πρέπει να κάνουμε;

Πρέπει να γεμίσουμε ένα ποτήρι με νερό, να το αφήσουμε να ηρεμήσει 10 λεπτά της ώρας και να το παρατηρήσουμε. Αν το νερό γίνει διαυγές και δεν έχουν κατασταλάξει στερεά σωματίδια ή ιζήματα τότε η θολότητα οφείλεται σε αέρα παγιδευμένο στο δίκτυο και δεν πρέπει να ανησυχούμε γιατί σε αυτήν την περίπτωση το νερό είναι πόσιμο. Αν το νερό παραμένει θολό ή έχουν κατασταλάξει ιζήματα, τότε το νερό πιθανώς δεν είναι πόσιμο και πρέπει αμέσως να ειδοποιηθεί η Δ.Ε.Υ.Α.

Ο αγωγός ύδρευσης στο δρόμο του σπιτιού μου έχει σπάσει. Πού να απευθυνθώ ;

Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλέφωνο 2541352520 ή να δηλώσετε ηλεκτρονικά την βλάβη μέσω της φόρμας στη σελίδα «Δήλωσε Βλάβη»

Το φρεάτιο του υδρομέτρου μου είναι κατεστραμμένο. Ποιόν μπορώ να ειδοποιήσω;

Υδρόμετρα και υποχρεώσεις:

Φροντίζουμε τα υδρόμετρά μας να είναι καθαρά, για να είναι ευανάγνωστες οι ενδείξεις τους και όσο είναι δυνατόν ο χώρος στον οποίο είναι τοποθετημένα να είναι προσβάσιμος από τον υπάλληλο της ΔΕΥΑ.

Αν το φρεάτιο του υδρομέτρου σας δεν είναι σε καλή κατάσταση, π.χ. είναι σκεπασμένο με χώματα – οικοδομικά υλικά κλπ., ή έχει υποστεί φθορές, τότε σύμφωνα με τον Κανονισμό Ύδρευσης, για τη συντήρηση και επισκευή των ζημιών του φρεατίου ύδρευσης υπεύθυνος είναι ο ιδιοκτήτης. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αναζητήσετε έναν υδραυλικό της αρεσκείας σας για τις ανάλογες εργασίες – επισκευές ή να απευθυνθείτε στο τμήμα Εξυπηρέτησης της επιχείρησής μας για τις συγκεκριμένες εργασίες με το ανάλογο αντίτιμο.

Το υδρόμετρό μου έχει υποστεί βλάβη, είναι παλαιωμένο ή έχει καταστραφεί. Ποιόν μπορώ να ειδοποιήσω;

Σε περίπτωση που το υδρόμετρό σας έχει υποστεί βλάβη, είναι παλαιωμένο ή έχει καταστραφεί, μπορείτε να απευθυνθείτε στο 2541352520 για την άμεση πληροφόρησή σας σχετικά με την αντικατάστασή του.

Επιθυμώ να διακόψω την παροχή νερού. Ποιά διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

Θα πρέπει να απευθυνθείτε στα Ταμεία της Δ.Ε.Υ.Α., στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προσκομίζοντας έναν πρόσφατο λογαριασμό νερού. Εκεί θα συμπληρώσετε μία Αίτηση Διακοπής Παροχής Ύδρευσης. Προϋπόθεση για να ακολουθηθεί η αιτούμενη διαδικασία διακοπής, είναι να μην υπάρχει υπόλοιπο οφειλής στον εν λόγω λογαριασμό. Αν υπάρχει θα πρέπει να εξοφληθεί.

Στο φρεάτιο που βρίσκεται το υδρόμετρό μου από διαρροή γέμισε νερά. Τι κάνω; Ποιος επιβαρύνεται την απώλεια νερού;

Τι χρειάζεται για την αλλαγή του υδρομέτρου του ακινήτου μου;

Τι χρειάζεται για την αλλαγή ιδιοκτήτη της παροχής νερού του ακινήτου μου;

Τι προετοιμασία πρέπει να γίνει απο τον υδραυλικό για μια νέα σύνδεση;

Πως θα μπορούσα και εγω να συμβάλλω στην εξοικονόμηση νερού;

Επισκεφθείτε την σελίδα «Συμβουλές Εξοικονόμησης Νερού» για να βρείτε χρήσιμε συμβουλές και τρόπους με τους οποίους μπορείτε εύκολα να εξοικονομήσετε νερό.

Υπάρχει πιθανότητα διακανονισμού των παλαιών οφειλών μου;

Είχα διακόψει την παροχή υδροδότησης και θέλω να επανασυνδεθώ. Τι να κάνω;

Ο ενοικιαστής μου αποχώρησε από την ιδιοκτησία μου αλλά άφησε ανεξόφλητους λογαριασμούς. Τι πρέπει να κάνω ;

Απουσία κατά την καταμέτρηση.